Red Bull potrzebował wykreowania brand experience marki tak, aby przełożył się on na wyniki sprzedaży. Takie działania to dla nas …pestka. Z radością unieśliśmy się ponad ziemię i podjęliśmy się zadania.
Działania.
Popijając napój energetyzujący mieliśmy takiego powera, że powstawał pomysł za pomysłem, aż w końcu przyszedł ten właściwy. Jak wyróżnić się na sklepowej półce i nie dać przejść konsumentowi obojętnie? My znaliśmy odpowiedź na to pytanie.
Zaprojektowaliśmy odpowiednie POS, a także całe stanowiska sklepowe, które już od samego wejścia do sklepu przykuwały wzrok. Specjalnie podświetlone półki podkreślały efekt dodatkowej mocy, którą konsument miał dostać po wypiciu produktu. Można powiedzieć, że puszki wręcz były nią naładowane. Wszystko to osiągnęliśmy dzięki niestandardowemu oświetleniu. Do zabudowy wykorzystaliśmy technologię podświetlania krawędziowego
Efekt.
Kolejny raz udowodniliśmy, że dla nas niemożliwe zwyczajnie nie istnieje, a wszystko jest kwestią odpowiedniej determinacji. Nasze prace udowadniają, że za pomocą odpowiedniego przekazu i brand experience na poziomie sklepu można uzyskać świetne wyniki sprzedażowe. Dzięki wydzieleniu specjalnego miejsca na produkt konsument szybciej go zauważa.