Cel.

Marka Powerade, należąca do Coca-Coli, chciała podczas serii półmaratonów rozwijać swój brand experience. Potrzebowała agencji, która zadba o jej widoczność oraz uwypukli sam przekaz i ideę napoju. Marce zależało również na tym, aby uczestnicy półmaratonu zapamiętali, że to Powerade towarzyszył im w tym wydarzeniu.

Działania.

Z racji tego, że jesteśmy fanami innowacyjnych rozwiązań zależało nam na tym, aby nie ograniczać się tylko do typowego samplingu, który jest charakterystyczny przy takich eventach.

Opracowaliśmy koncept parasolowy dla 8 półmaratonów. W naszym „warsztacie” powstał kolejny pomysł zapadający w pamięć nie tylko biegaczom, ale i publiczności. Postawiliśmy na gifty, gadżety, motywacyjne hasła, kurtynę wodną oraz specjalną ściankę, na której można zrobić popularnego boomeranga.

Co więcej, nie zapominając o wiernych kibicach, stworzyliśmy specjalny mural przystosowany do podpisywania się i rysowania. Dzięki czemu każde miasto, w którym odbędzie się bieg otrzyma niepowtarzalną pamiątkę.

Efekt.

Powerade podczas wydarzeń zachęca do zwiększenia aktywności fizycznej oraz dbania o odpowiednie odżywienie organizmu – zarówno po, jak i w trakcie ćwiczeń.

Dzięki otwartości na nowości i niestandardowe dla półmaratonów rozwiązania, stworzyliśmy event angażujący każdego uczestnika. Pierwszy z półmaratonów odniósł ogromy sukces. Ukończyło go ponad 3200 biegaczy.

Klient:
Powerade
Usługi:
Events
BTL
Production