Cel.

Z racji pojawiania się coraz to nowszych produktów na rynku piw bezalkoholowych, Warka postanowiła wprowadzić do swojej oferty kolejny powiew świeżości. Postawiła na „Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0,0%”, czyli pierwszy w Polsce radler bez alkoholu warzony na ciemnym piwie. Do takiej nowości potrzebne było łatwo zauważalne opakowanie, które również zaprezentuje wszystkie jego zalety.

GlobalSM WARKA Radler

Działania.

Nasza agencja specjalizuje się w realizacji takich wyzwań. Najlepszym dowodem na to jest opakowanie, które przygotowaliśmy dla Warki i jej nowego bezalkoholowego radlera.

Piwo Radler Ciemne Cytrynowe pojawiło się na rynku w kwietniu 2019. Nowy projekt puszki podkreśla wyjątkowość produktu, jego nietypową kombinację smaków ciemnego piwa oraz lemoniady. Kolorystyka ciemnego napoju bezalkoholowego połączona z cytryną na jasnym tle dała doskonały efekt, który dodatkowo wzmocniła matowa powierzchnia puszki. Oddaliśmy na rynek zupełnie nowy produkt w zupełnie świeżej odsłonie.

GlobalSM WARKA Radler

Efekt.

Design opakowania jest elementem wyróżniającym Warkę Radler Ciemne Cytrynowe na tle licznej konkurencji. To właśnie ono przekonuje konsumentów robiących zakupy, aby po ciężkim dniu w pracy, czy podczas upalnych dni wakacji skorzystać z piwnej oferty Warki.

Klient:
WARKA
Usługi:
Design
Modelowanie 3D