Z racji pojawiania się coraz to nowszych produktów na rynku piw bezalkoholowych, Warka postanowiła wprowadzić do swojej oferty kolejny powiew świeżości. Postawiła na „Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0,0%”, czyli pierwszy w Polsce radler bez alkoholu warzony na ciemnym piwie. Do takiej nowości potrzebne było łatwo zauważalne opakowanie, które również zaprezentuje wszystkie jego zalety.
Działania.
Nasza agencja specjalizuje się w realizacji takich wyzwań. Najlepszym dowodem na to jest opakowanie, które przygotowaliśmy dla Warki i jej nowego bezalkoholowego radlera.
Piwo Radler Ciemne Cytrynowe pojawiło się na rynku w kwietniu 2019. Nowy projekt puszki podkreśla wyjątkowość produktu, jego nietypową kombinację smaków ciemnego piwa oraz lemoniady. Kolorystyka ciemnego napoju bezalkoholowego połączona z cytryną na jasnym tle dała doskonały efekt, który dodatkowo wzmocniła matowa powierzchnia puszki. Oddaliśmy na rynek zupełnie nowy produkt w zupełnie świeżej odsłonie.
Efekt.
Design opakowania jest elementem wyróżniającym Warkę Radler Ciemne Cytrynowe na tle licznej konkurencji. To właśnie ono przekonuje konsumentów robiących zakupy, aby po ciężkim dniu w pracy, czy podczas upalnych dni wakacji skorzystać z piwnej oferty Warki.