![GlobalSM Hochland GlobalSM Hochland](https://www.globalsm.pl/wp-content/uploads/2019/08/SMEG-1.png)
![GlobalSM Hochland GlobalSM Hochland](https://www.globalsm.pl/wp-content/uploads/2019/08/polecam-AG.png)
Zespół Hochland poprosił nas o przygotowanie aktywacji konsumenckiej opartej na obecnej kampanii z wykorzystaniem bohatera marki – Anny Guzik. Celem była nie tylko większa sprzedaż, ale również większe zaangażowanie fanów marki w kanałach digitalowych poprzez pokazanie, że produkty marki Hochland można wykorzystywać na wiele różnych sposobów.
![GlobalSM Hochland GlobalSM Hochland](https://www.globalsm.pl/wp-content/uploads/2019/08/Hochland-KV-Anna-Guzik-1.jpg)
Działania.
Aby przeprowadzić skuteczną aktywację konsumencką zdecydowaliśmy się na propozycję konkursu kulinarnego z wykorzystaniem produktów marki Hochland. Zadaniem konkursowym jest wykorzystanie jednego z wielu przepisów na stronie konkursowej, a następnie przesłanie zdjęcia przygotowanej potrawy do oceny przez zespół ekspertów. Chcemy w ten sposób nie tylko pobudzić zainteresowanie konsumentów samymi nagrodami, ale również pokazać, że sery marki Hochland mogą stanowić cenny i codzienny dodatek do wielu potraw.
![GlobalSM Hochland GlobalSM Hochland](https://www.globalsm.pl/wp-content/uploads/2019/08/Hochland-web-showcase.jpg)
Efekt.
Aktywacja zakończyła się pełnym sukcesem, otrzymaliśmy kilkaset zgłoszeń konkursowych, strona kampanii zanotowała rekordowy wzrost odwiedzin. Serdecznie gratulujemy zwycięzcom!