Cel.

Make Żywiec young again!

Działania.

Przeprowadzić największą rewolucję w zakresie opakowań w historii marki Żywiec mając do dyspozycji absurdalnie mało czasu?

Nie ma problemu! Uwielbiamy taką presję.

Szansę mieliśmy jedną, nie było perspektywy na spokojne dopieszczanie detali, dlatego zgodnie z naszą dewizą: ALBO GRUBO ALBO WCALE schowaliśmy brand manual do szuflady, zapomnieliśmy o tym co podpowiada nam doświadczenie i racjonalizm. To jest jeden z tych projektów w którym odwaga, pasja i radość tworzenia pozwoliły stworzyć dzieło przełomowe. Szokujące w swej bezkompromisowości na tyle mocno, że marka tak ikoniczna jak Żywiec postanowiła podjąć ryzyko i trud przeprowadzenia kolejnej rewolucji na rynku piwa w Polsce. A to wszystko w „uroczym”, „pełnym optymizmu” roku 2020. Jesteśmy LEKKO zaskoczeni i bardzo, bardzo dumni.

Efekt.

Żywiec is young again!

Klient:
Żywiec
Usługi:
Design
Modelowanie 3D
Packaging
Wsparcie BTL
Materiały POS