Cel.

W 2020 roku Warka postawiła na powiew świeżości, jak i nowości w swoim portfolio. Została całkowicie zmieniona identyfikacja Warki Radler 0%, co więcej, poszerzyła się gama produktów o nowe smaki, m.in. rabarbar-truskawka. Dotychczasowa Warka procentowa również przeszła znaczącą zmianę – została zwiększona zawartość alkoholu z 2% do 3,5%, dzięki czemu Warka 3,5% została umieszczona bardziej w kategorii piw niż lekkich orzeźwiających piw przypominających lemoniadę.

W obu przypadkach naszym zadaniem było wypracowanie Key Visuali, które mimo jednej kategorii znacząco miały się od siebie różnić. Nie lada wyzwaniem okazało się zadanie końcowe, gdzie w ramach jednego Key Visuala mieliśmy zestawić ze sobą dwie odrębne kategorie piw.

GlobalSM WARKA Radler posters

Działania.

Tworzenie Key Visuali to nasza specjalność, dlatego od razu wzięliśmy się do pracy.
Przy Warce Radler 0% skupiliśmy się na owocowości, jaką oferują nam warianty smakowe. Jest to kluczowy element naszego projektu, dzięki któremu konsument od razu zwraca uwagę na produkt.

W przypadku Warki 3,5% bardziej niż na owocach skupiliśmy się na piwności. Dzięki temu powstał Key Visual, który identyfikuje Warkę 3,5% jako piwo smakowe, przy którym można się zrelaksować. Obydwa Key Visuale udało nam się również połączyć w jeden, neutralny, komunikujący obydwie serie produktów.

Efekt.

Nasze Key Visuale sprawiają, że Warka 0% i 3,5% wyróżniają się na tle konkurencji pokazując swoją różnorodność w obszarze piw owocowych. Komunikują, że i w tym rodzaju piwa konsument ma ogromny wybór, a tym wyborem zawsze jest Warka 😉

Klient:
Grupa Żywiec
Usługi:
KV Design