W 2020 roku Warka postawiła na powiew świeżości, jak i nowości w swoim portfolio. Została całkowicie zmieniona identyfikacja Warki Radler 0%, co więcej, poszerzyła się gama produktów o nowe smaki, m.in. rabarbar-truskawka. Dotychczasowa Warka procentowa również przeszła znaczącą zmianę – została zwiększona zawartość alkoholu z 2% do 3,5%, dzięki czemu Warka 3,5% została umieszczona bardziej w kategorii piw niż lekkich orzeźwiających piw przypominających lemoniadę.
W obu przypadkach naszym zadaniem było wypracowanie Key Visuali, które mimo jednej kategorii znacząco miały się od siebie różnić. Nie lada wyzwaniem okazało się zadanie końcowe, gdzie w ramach jednego Key Visuala mieliśmy zestawić ze sobą dwie odrębne kategorie piw.
Działania.
Tworzenie Key Visuali to nasza specjalność, dlatego od razu wzięliśmy się do pracy.
Przy Warce Radler 0% skupiliśmy się na owocowości, jaką oferują nam warianty smakowe. Jest to kluczowy element naszego projektu, dzięki któremu konsument od razu zwraca uwagę na produkt.
W przypadku Warki 3,5% bardziej niż na owocach skupiliśmy się na piwności. Dzięki temu powstał Key Visual, który identyfikuje Warkę 3,5% jako piwo smakowe, przy którym można się zrelaksować. Obydwa Key Visuale udało nam się również połączyć w jeden, neutralny, komunikujący obydwie serie produktów.
Efekt.
Nasze Key Visuale sprawiają, że Warka 0% i 3,5% wyróżniają się na tle konkurencji pokazując swoją różnorodność w obszarze piw owocowych. Komunikują, że i w tym rodzaju piwa konsument ma ogromny wybór, a tym wyborem zawsze jest Warka 😉