Cel.

Stworzenie opakowań oraz komunikacji dla zupełnie nowej kategorii produktowej Warka, wykraczającej poza segment piw bezalkoholowych.

Działania.

Zadanie nietypowe, bo musieliśmy stanąć pomiędzy 2 rodzajami produktów – do tej pory totalnie nie łączonych ze sobą – napojami energetycznymi oraz piwami bezalkoholowymi.

Aczkolwiek wyzwanie w postaci opracowywania opakowań dla zupełnie nowej kategorii wzięliśmy na tapet nie pierwszy raz.

Bazując na otrzymanych założeniach i starając się je wdrożyć w życie wypracowaliśmy opakowanie idealnie oddające ducha orzeźwiającego i energetyzującego produktu. Udało nam się zachować spójność z całą rodziną opakowań Warka, mimo nowych elementów i benefitów które do tej pory nie występowały w komunikacji marki.

Intensywne kolory podbijające smak, dynamiczne ujęcie logotypu oraz wykorzystane patterny przełamane srebrnymi akcentami mają wyróżniać się na półce i trafiać do młodych dorosłych wśród których kategoria napojów energetycznych cieszy się ogromnym zainteresowaniem.

Efekt.

Pierwsze smaki Warkowej NOWOŚCI są już dostępne w wybranych smakach. Najbliższe miesiące to odsłona kolejnych smaków, które na pewno okażą się miłym zaskoczeniem dla konsumentów!