Marka Tefal planowała re-otwarcie swojego sklepu we Wrocławiu. Zależało jej na akcji promocyjnej, w której pierwszoplanową rolę (oprócz informacji o nowej lokalizacji) grała atrakcyjna promocja – przy dowolnym zakupie konsument dostawał w prezencie 1 z 1000 patelni.
Działania.
Po naszej stronie było wyjście od przygotowania konceptu parasolowej aktywacji z użyciem rozmaitych mediów, stworzenie Key Visuala, wszystkich materiałów POS umieszczonych w sklepie Tefal oraz na terenie Wrocław Fashion Outlet, przygotowanie i realizacja kampanii OOH.
Postanowiliśmy skupić się na działaniach outdoorowych. Do informowania o akcji wykorzystaliśmy billboardy umiejscowione w kluczowych miejscach Wrocławia oraz spoty wyświetlane w komunikacji miejskiej oraz na dworcu PKP. Zadbaliśmy także o promocję w najbliższej okolicy Wrocław Fashion Outlet, w którym mieści się sklep Tefal – częstowaliśmy przechodniów gorącą zimową herbatą jednocześnie informując o akcji promocyjnej.
W dniu otwarcia zadbaliśmy o słodkie muffinki dla klientów centrum handlowego oraz zapewniliśmy animatorów dla dzieci rodziców, którzy chcieli zapoznać się z asortymentem sklepu.
Efekt.
W dniu otwarcia sklep odwiedziło mnóstwo klientów, a sama promocja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem, w konsekwencji czego gratisowe patelnie szły jak świeże bułeczki.