Cel.

Tatra, jedna z największych marek piwa na polskim rynku jest w trakcie ewolucji która systematycznie wpływa na jej postrzeganie. Kluczowym elementem tych zmian jest opakowanie.

Przy okazji najważniejszego wydarzenia dla marki jakim jest loteria zespół tatry po raz pierwszy zdecydował się odważnie zaingerować w szatę graficzną wszystkich SKU.

Działania.

Taka postawa oznaczała, że czeka nas wyjątkowo ciekawe wyzwanie. Przygoda pełna swobody twórczej mającej jeden cel: wprowadzić nową jakość w designie opakowania najważniejszej z punktu widzenia wolumenu marki Grupy Żywiec.

Postanowiliśmy zaprojektować opakowania zupełnie od zera, pozbywając się najbardziej charakterystycznych elementów jednocześnie pilnując zachowania charakteru i rozpoznawalności marki. Wyzwanie któremu sprostać potrafią jedynie najlepsi designerzy.

Efekt.

Loteryjne opakowanie Tatry na 2021 r. wydobywa wszystkie najważniejsze wartości marki podając je w sposób nowoczesny i niepowtarzalny.

Mimo to nikt nie pomyli naszego opakowania z inną marką a co równie ważne skutecznie dowie się o zasadach promocji. Z takim opakowaniem, uzupełnienie naszych działań o szeroko pojęte wsparcie BTL było już tylko sympatyczną formalnością.

Klient:
Grupa Żywiec
Usługi:
Design
Modelowanie 3D
Packaging