Zwiększenie sprzedaży serów SIELSKI marki Hochland w sieci sklepów ŻABKA.
Docenienie i wyróżnienie konsumentów poprzez działania szyte na miarę.
Działania.
Narzędzie jakie zarekomendowaliśmy i nie baliśmy się go użyć to aktywacja konsumencka.
W konkursy potrafimy całkiem nieźle, we współpracę z ŻABKA i HOCHLAND również.
Szukając insightów na wyróżniającą aktywację zatrzymaliśmy się na okresie w jakim miała być przeprowadzana – MAJ.
Wiadomo, to co rządzi w danym miesiącu to grille i majówka. Zastanowiliśmy się, czy te dwa aspekty da się jakoś razem połączyć… i tak pojawiła się odpowiedź – kamper 🙂
Wynik równania może być zaskakujący, aczkolwiek efekt finalny to strzał w dziesiątkę!
W ramach konkursu zaproponowaliśmy konsumentom Żabki wyjazd na SIELSKĄ MAJÓWKĘ wynajętym kamperem. Propozycja chwyciła, a konkurs doczekał się drugiej odsłony!
Efekt.
Laureaci zachwyceni, Klient również!
Czego chcieć więcej?