Warce zależało na tym, aby aby wyróżnić się na wciąż nasycającym się rynku piwa i dać zapamiętać Klientom. Potrzebne było nowe spojrzenie na identyfikację wizualną i to w każdej możliwej płaszczyźnie. Warka potrzebowała nie tylko świetnych opakowań promocyjnych, ale również Key Visuala i projektu materiałów POS.
Działania.
Praca nad całym projektem była dla nas niezwykłym doświadczeniem. Dobrze obrazuje jej skalę wyzwania to, jak wiele elementów puszki zostało zmienionych. To musiała być nowa jakość! Na opakowaniach piwa zagościł znany brazylijski piłkarz. Ronaldinho razem z Brazylią wygrał mistrzostwo świata, jest laureatem Złotej Piłki, a także zdobywcą tytułów Piłkarza Roku UEFA oraz FIFA i zwycięzcą Ligi Mistrzów.
Przełożenie wizerunku postaci na opakowanie należało do skomplikowanych zadań, ale przecież my takie lubimy najbardziej. I żadne trudności nie są w stanie nas powstrzymać. Wręcz przeciwnie – nakręcają nas do dalszej walki. Wizerunek Ronaldinho pojawił się m.in. na opakowaniach Warki Jasne Pełne, Warki Strong, opakowaniach zbiorczych, a także na materiałach promocyjnych.
Efekt.
Naszym celem jest efektywne wspieranie działań promocyjnych Klienta, tak było również w tym przypadku. Zaproponowany projekt spotkał się z dużym uznaniem i został wdrożony. Cel osiągnięty, piłka w bramce!
Dzięki pasji, zaangażowaniu i odwadze w podejściu do kreacji udało nam się we współpracy z fantastycznym zespołem marki Warka przygotować projekty, obok których trudno przejść obojętnie. Warka Jasne Pełne oraz Warka Strong w nowych opakowaniach z wizerunkiem Ronaldinho są cały czas dostępne w sprzedaży.