Cel.

Wypracowanie piłkarskiej edycji limitowanej opakowania Warka.

Działania.

Jak ważnym wydarzeniem dla producenta piwa są mistrzostwa w piłce nożnej, nikomu nie trzeba przypominać. Warto jednak zaznaczyć, jak dużym wyzwaniem jest owa okazja dla agencji projektującej np. opakowania.

W końcu jest to czas, w którym wszyscy chcą nawiązywać do piłki, wszyscy chcą kibicować i podkreślać swoje wsparcie dla piłkarzy i fanów. Wychodzi z tego niezłe zamieszanie na rynku, które nie rzadko, mówiąc wprost, ociera się o kicz. Dlatego za każdym razem gdy mamy do przepracowania projekt „piłkarski”, musimy być bardzo ostrożni. Należy oczywiście wpisać się w klimat, a jednocześnie zachować rozpoznawalność i charakter marki.

To wszystko razem nie może zapędzić nas w kąt w którym stracimy jakość i premiowość. Udało nam się to teraz, udawało się i wcześniej – a dowody na to możemy mnożyć 🙂
#welovefootbalmarketing

Efekt.

Zadowolenie klienta i wyniki sprzedaży potwierdzają, że od lat skutecznie balansujemy na tej designerskiej linii, dając radość konsumentom i pomagając osiągnąć sukces markom, które nam ufają.