Wypracowanie spójnej komunikacji w ramach akcji lato dla dwóch bardzo silnych i charakterystycznych brandów.
Działania.
Do naszych zadań należało wypracowanie konceptu kreatywnego oraz komunikacyjnego dla marki Bobo Frut i Gerber.
Oba brandy są silnymi markami, mocno ugruntowanymi w świadomości konsumentów. Dodatkowo nigdy wcześniej nie były łączone poprzez aktywację, więc zadanie przed którym stanęliśmy było nie lada wyzwaniem.
Jak wypracować wspólny koncept dla dwóch, tak różnych marek zarówno pod kątem komunikacyjnym jak i graficznym, aby podkreślał najistotniejsze benefity i nie niszczył DNA każdego z brandów?
Na warsztat wzięliśmy kilka kierunków, aby po dogłębnej analizie wybrać ten jeden, najodpowiedniejszy – OGRÓDEK MALUCHA.
To właśnie ten koncept oddaje w 100% to, co chcieliśmy przekazać naszym odbiorcom – w naszym ogródku każda pociecha oraz rodzic znajdzie produkty idealne dla małych smakoszy. Mnóstwo warzyw i owoców, prosto z ogródka, w wygodnych tubkach i opakowaniach, dzięki czemu jeszcze bardziej możemy cieszyć się z letnich momentów. Zarówno w domu jak i podróży.
Oryginalnym smaczkiem w letniej aktywacji marki Gerber i Bobo Frut są wypracowane multipacki, które zamieniły się w prawdziwe łubianki pełne owoców!
Nie wierzycie?
Sprawdźcie sami!
Efekt.
Charakterystyczne strefy pod nazwą OGRÓDEK MALUCHA możemy spotkać na terenie całej Polski. Wypracowany logotyp oraz całościowa identyfikacja graficzna wyróżnia się na tle konkurencji, jednocześnie nie przeszkadzając odrębności obu marek.