Wypracowanie konceptu komunikacji oraz layoutu graficznego dla nowych produktów marki własnej Delikatesów Centrum.
![srodek](https://www.globalsm.pl/wp-content/uploads/2022/08/srodek.png)
Działania.
Czerwiec to miesiąc nowości w sieci Delikatesy Centrum!
Właśnie w tym letnim okresie swój debiut zaliczyła nowa marka MIA TRATTORIRA, w ramach której możemy kupić 3 rodzaje chłodzonej pizzy oraz lasagne.
Nasza Agencja odpowiada za wypracowanie całościowej identyfikacji wizualnej oraz linii komunikacyjnej. Wyzwanie bardzo smaczne, więc i praca szła w tempie ekspresowym. Wspólnymi siłami wypracowaliśmy Key Visual, claim oraz komplet materiałów POS dedykowany dla nowości.
![miatrattoria_0004_mia_trattoria_wiz_okleina_rollup](https://www.globalsm.pl/wp-content/uploads/2022/08/miatrattoria_0004_mia_trattoria_wiz_okleina_rollup.png)
Dodatkowo podczas launchu marki przygotowaliśmy dla naszego Klienta event w ramach działań wewnętrznych. Podczas Pizza Day w biurowcu na Taśmowej wszyscy pracownicy mogli chociaż na chwilę przenieść się do włoskiej trattorii i skosztować nowości produktowych. Codzienna przestrzeń kuchenna została wypełniona włoskimi obrusami, prawdziwymi kwiatami w kamionkowych doniczkach i typowo włoską muzyką.
Było smacznie, miło i włoskoooo!
Tak zdecydowanie można pracować !
Klient:
Eurocash
Usługi:
Identyfikacja wizualna
Key Visual
Kreacja POSM
![miadol](https://www.globalsm.pl/wp-content/uploads/2022/08/miadol.png)