Cel.

Wypracowanie konceptu komunikacji oraz layoutu graficznego dla nowych produktów marki własnej Delikatesów Centrum.

Działania.

Czerwiec to miesiąc nowości w sieci Delikatesy Centrum!

Właśnie w tym letnim okresie swój debiut zaliczyła nowa marka MIA TRATTORIRA, w ramach której możemy kupić 3 rodzaje chłodzonej pizzy oraz lasagne.

Nasza Agencja odpowiada za wypracowanie całościowej identyfikacji wizualnej oraz linii komunikacyjnej. Wyzwanie bardzo smaczne, więc i praca szła w tempie ekspresowym. Wspólnymi siłami wypracowaliśmy Key Visual, claim oraz komplet materiałów POS dedykowany dla nowości.

Dodatkowo podczas launchu marki przygotowaliśmy dla naszego Klienta event w ramach działań wewnętrznych. Podczas Pizza Day w biurowcu na Taśmowej wszyscy pracownicy mogli chociaż na chwilę przenieść się do włoskiej trattorii i skosztować nowości produktowych. Codzienna przestrzeń kuchenna została wypełniona włoskimi obrusami, prawdziwymi kwiatami w kamionkowych doniczkach i typowo włoską muzyką.

Było smacznie, miło i włoskoooo!

Tak zdecydowanie można pracować !

Klient:
Eurocash
Usługi:
Identyfikacja wizualna
Key Visual
Kreacja POSM