GlobalSM Hochland
GlobalSM Hochland

Cel.

Zespół Hochland poprosił nas o przygotowanie aktywacji konsumenckiej opartej na obecnej kampanii z wykorzystaniem bohatera marki – Anny Guzik. Celem była nie tylko większa sprzedaż, ale również większe zaangażowanie fanów marki w kanałach digitalowych poprzez pokazanie, że produkty marki Hochland można wykorzystywać na wiele różnych sposobów.

GlobalSM Hochland

Działania.

Aby przeprowadzić skuteczną aktywację konsumencką zdecydowaliśmy się na propozycję konkursu kulinarnego z wykorzystaniem produktów marki Hochland. Zadaniem konkursowym jest wykorzystanie jednego z wielu przepisów na stronie konkursowej, a następnie przesłanie zdjęcia przygotowanej potrawy do oceny przez zespół ekspertów. Chcemy w ten sposób nie tylko pobudzić zainteresowanie konsumentów samymi nagrodami, ale również pokazać, że sery marki Hochland mogą stanowić cenny i codzienny dodatek do wielu potraw.

GlobalSM Hochland

Efekt.

Aktywacja zakończyła się pełnym sukcesem, otrzymaliśmy kilkaset zgłoszeń konkursowych, strona kampanii zanotowała rekordowy wzrost odwiedzin. Serdecznie gratulujemy zwycięzcom!

Klient:
Hochland
Usługi:
Design
Web Design
Obsługa konkursu