FIRST
Cel.
Firma Heineken potrzebowała czegoś naprawdę wyjątkowego. To musiała być petarda! Działania dotyczyły największej aktywacji marki w skali roku, przy okazji rozgrywek Ligi Mistrzów. Wyzwanie polegało na zaprojektowaniu limitowanej edycji puszki Heinekena oraz stworzeniu komunikacji BTL w postaci Key Visuala i materiałów POS.
Działania.
To była rozgrywka na iście mistrzowskim poziomie. Wspólnie z Brand Teamem marki po raz pierwszy wprowadziliśmy do Polski opakowanie z bohaterem kampanii – Jerzym Dudkiem.
Nasza agencja była odpowiedzialna za stworzenie tailorowanego opakowania przy wykorzystaniu wizerunku piłkarskiej legendy oraz przygotowanie projektu na potrzeby druku nakładowego. Musiał on spełniać wymogi jakościowe stawiane przez centralę Heinekena w Amsterdamie.
Efekt.
Projekt puszki mówi sam za siebie! Jako pierwszy w historii uzyskał on certyfikację Brand Managementu globalnego zespołu Heineken. Co więcej, zaprojektowaliśmy Key Visual całej kampanii w obszarze BTL, który współgrał z kampanią telewizyjną i wspierał aktywację na niestandardowych materiałach POS.