Naszym zadaniem było stworzenie Key Visuala, w prosty sposób przekazującego fakt, że przekąska Haps stanowi dostępną od ręki, natychmiastową przyjemność. Miał do tego informować o pozytywnych kaloriach i małym, poręcznym opakowaniu.
Działania.
Podczas kreacji skupiliśmy się na znalezieniu sytuacji, w której widzimy aktywność i energię promieniującą z głównego bohatera, przy okazji zaspokajającego głód w prosty sposób. Inspiracją było dla nas przysłowiowe „jedzenie w biegu” jednak pozbawione negatywnych konotacji. Wykorzystaliśmy do tego wizerunek osoby młodej, w pełni cieszącej się życiem i swoją ulubioną czynnością, która w jasny sposób eksponuje zalety produktu.
Efekt.
Nasze rozwiązanie graficzne zdobyło uznanie Brand Teamu Żabki i zostało przełożone na m.in. formaty digitalowe, BTLowe oraz shopper marketingowe. Aktywacja nowej komunikacji brandu „Haps!” odbyła się na przełomie III i IV kwartału 2019 roku.