13 marca 2020 roku w całej Polsce lokale gastronomiczne zostały zmuszone do zaprzestania działalności w formie, która definiuje ich istotę. Dla wszystkich oznaczało to poważne problemy a dla niektórych jest wprost równoznaczne z utratą płynności finansowej. Grupie Żywiec, jako organizacji od lat 90. szczególnie zaangażowanej w rozwój kanału HORECA zależało na tym, by znaleźć rozwiązanie dzięki któremu nie tylko instytucje ale też my konsumenci będziemy mogli pomóc uratować nasze ulubione miejsca spotkań.
Działania.
Wyzwanie zostało podjęte a Global Shopper Marketing dzięki zaufaniu Grupy Żywiec mógł wziąć udział w przygotowaniu tej ważnej inicjatywy. #GASTROAKCJA, akcja której głównym celem jest pomoc restauratorom poprzez wprowadzenie w obieg wirtualnych voucherów do wykorzystania na całe menu w wybranych restauracjach – można je zakupić poprzez stronę www.gastroakcja.pl bądź aplikację #GastroAkcja – które będzie można zrealizować, gdy już będziemy znowu korzystać w pełni z oferty lokali gastronomicznych.
W ramach aktywacji odpowiadaliśmy za całościową identyfikację wizualną – poczynając od nazwy projektu, poprzez logotyp, Key Visual i kończąc na kreacji platform on-line oraz mobile, które są podstawowym narzędziem egzekucyjnym.
Kreacja narzędzi digitalowych jest tym, w czym czujemy się doskonale, a łącząc to z tak piękną i słuszną inicjatywą praca była dla nas czystą przyjemnością.
Efekt.
Start akcji został przewidziany na początek maja, dlatego ciężko na ten moment mówić o efektach, aczkolwiek wierzymy, że tak słuszna inicjatywa odbije się szerokim echem wśród konsumentów. Jesteśmy przekonani co do słuszności takich działań, dlatego ogromnie dziękujemy naszemu Klientowi za możliwość wykazania się w temacie.
Pamiętajcie! Każdy z nas ma możliwość wsparcia konkretnej restauracji, wystarczy wejść na stronę gastroakcja.pl i zakupić voucher do wybranego przez nas lokalu. Razem naprawdę mamy moc!