Już na pierwszym etapie przetargu zaprezentowaliśmy dwa możliwe kierunki strategiczne dla launchu nowych produktów oraz przepracowaliśmy linie kreatywne zaprezentowane nie tylko pod kątem designu, ale również poparte merytorycznymi argumentami i benefitami wyróżniającymi nasze opakowania na tle konkurencji.
Dzięki holistycznemu podejściu zwycięstwo w przetargu należało do nas 🙂
Zakasaliśmy rękawy i zabraliśmy się do prac finalnych. Opracowaliśmy kolorystykę opakowań dla całego range’u produktów (ciiii jeszcze nie możemy zdradzić, ile SKU będziecie mieli możliwość spróbować docelowo), dopracowaliśmy logotyp podbijając przekaz, iż nowa odsłona naszych produktów to idealna przekąska. W zaproponowanym designie delikatnie nawiązaliśmy do mother brandu – wykorzystując w górnej części opakowania rysowane elementy, dzięki czemu zachowaliśmy DNA marki. Skupiliśmy się na łatwej dekodowalności i przejrzystości opakowania.
Wiemy, że czasem mniej znaczy więcej.