Cel.

Gdy kampania Bourbon Legends zawitała do Polski było jasne, że do osiągnięcia przez nią sukcesu potrzebna będzie idealnie dopasowana promocja w punktach sprzedaży. Promocja, która doskonale wpisze się w wizerunek trunków z 250 letnią tradycją.

GlobalSM Jim Beam
GlobalSM Jim Beam

Działania.

Mieliśmy trudny orzech do zgryzienia. Zaproponowanie idealnych działań dla legendy smaku wymagało od nas wzniesienia się na wyżyny naszej kreatywności. W ramach realizacji Bourbon Legends stworzyliśmy ekspozycję zarządzającą kategorią whisky & bourbon. Udało się! Powstało coś…. wyjątkowego na miarę prawdziwej legendy! Aby podkreślić ponad 200-letnie dziedzictwo właściciela m.in. marki Jim Beam. wykorzystaliśmy ciemne drewno. Nawiązywało ono do tradycyjnego sposobu leżakowania eksponowanych trunków.

Ponadto, z myślą o promocji marki Jim Beam stworzyliśmy ekspozycję nawiązującą do okresu bożonarodzeniowego. Miała ona zwiększyć visibility marki w dużych punktach sprzedaży.

GlobalSM Jim Beam

Efekt.

Nasza realizacja spotkała się z pozytywnym odbiorem Klienta, a także – co niemniej istotne – konsumentów. Konkury zostały przyjęte! Kampania Bourbon Legends przyciągała uwagę.

Klient:
Jim Beam
Usługi:
Design
Modelowanie 3D