Cel.

Zwiększenie sprzedaży serów SIELSKI marki Hochland w sieci sklepów ŻABKA.
Docenienie i wyróżnienie konsumentów poprzez działania szyte na miarę.

Sielska Majówka Kamperem w Żabce KV A4 pion
Sielska Majówka 2 edycja_KV A4 pion

Działania.

Narzędzie jakie zarekomendowaliśmy i nie baliśmy się go użyć to aktywacja konsumencka.
W konkursy potrafimy całkiem nieźle, we współpracę z ŻABKA i HOCHLAND również.

Szukając insightów na wyróżniającą aktywację zatrzymaliśmy się na okresie w jakim miała być przeprowadzana  – MAJ.
Wiadomo, to co rządzi w danym miesiącu to grille i majówka. Zastanowiliśmy się, czy te dwa aspekty da się jakoś razem połączyć… i tak pojawiła się odpowiedź – kamper 🙂
Wynik równania może być zaskakujący, aczkolwiek efekt finalny to strzał w dziesiątkę!

W ramach konkursu zaproponowaliśmy konsumentom Żabki wyjazd na SIELSKĄ MAJÓWKĘ wynajętym kamperem. Propozycja chwyciła, a konkurs doczekał się drugiej odsłony!

Efekt.

Laureaci zachwyceni, Klient również!
Czego chcieć więcej?

Klient:
Hochland
Usługi:
Design
Web Design
Obsługa konkursu