Cel.

Stworzenie intrygującej aktywacji konsumenckiej, wzmacniającej sprzedaż produktów, wyróżniającej konsumentów i wciągającej w świat marki.

Działania.

Mechanizmy aktywacyjne to nasza codzienność. Naszym celem jest odpowiedź na potrzeby marki i płynne połączenie ich z oczekiwaniami konsumentów.

Mocno wierzymy, że nasz ostatnie realizacje idealnie wpisują się w powyższą ideę.

W ostatnich tygodniach zrealizowaliśmy trzy aktywacje konsumenckie w których każda miała na celu wybicie konkretnego produktu: Simply V – produkty roślinne, sery grillowe i sałatkowe oraz ser kozi.

Bardzo charakterystyczne produkty zasłużyły na wyróżniającą oprawę.

Roślinne produkty zakomunikowaliśmy w świątecznej aranżacji – nawiązując do wegańskiej Wielkanocy. Tak powstał koncept VEGANOC, w którym uczestnicy mieli do wygrania oczyszczacze powietrza. Zaproponowane nagrody były odpowiedzią na styl życia, jaki preferuje grupa docelowa – użytkownicy produktów roślinnych przywiązują uwagę nie tylko do jakości jedzenia ale również swojego otoczenia.

Grillowe i sałatkowe sery doczekały się swojej odsłony w ramach otwarcia sezonu grillowego – nasi konsumenci dzielili się swoimi sprawdzonymi, grillowymi patentami. Zebraliśmy całkiem pokaźną listę fantastycznych wskazówek, niezbędnych podczas grillowania.

Krótką opowieść o kózce, co by było, gdyby nie skakała… zna chyba większość z nas?

To właśnie  ona posłużyła nam jako punkt wyjścia do aktywacji dla sera koziego w sieci sklepów Żabka. Każdy, kto dokończył w kreatywny sposób dalszy ciąg koziej historii miał szansę na wygraną w KOZAckim konkursie.

Efekt.

Dobrze zrozumiane insighty, przemyślana mechanika oraz dopasowane nagrody sprawiają, że aktywacja konsumencka spełnia swoją rolę.

Klient:
Hochland
Usługi:
Key Visual
dedykowany landing page
organizacja i egzekucja aktywacji.