Cel.

Zwiększenie sprzedaży Amundsen Vodka w kanale HoReCa, dzięki wypracowaniu nośnego konceptu oraz angażującej aktywacji konsumenckiej.

Przełamanie rutyny i zaskoczenie konsumentów, ale spójnego z dotychczasową komunikacją marki.

Działania.

Osadzenie całości działań w ramach konceptu „Wybierz swoją drogę”, który odzwierciedlał różne sposoby konsumpcji mocnego alkoholu. W ramach konceptu zarekomendowaliśmy działania teaser’owe wykorzystujące komunikacje w social mediach, mechanizmy angażujące konsumentów, program motywacyjny dla barmanów, opracowaliśmy ścieżkę konsumencką dla lokali wraz z propozcyją nośników.

Efekt.

W ramach procedury przetargowej zostaliśmy bezkonkurencyjnym zwycięzcą!

Klient:
Amundsen Vodka
Usługi:
Koncept
KV design
POSM
Aktywacje Konsumenckie
Mechanizm Barmański