Nowy brief pojawił się na mieście!

Cel.

Stworzenie nowej marki własnej SOKÓW NFC i SMOOTHIE dedykowanej wyłącznie dla sklepów Delikatesy Centrum.

Działania.

Zakres prac  w wersji pierwotnej uwzględniał wymyślenie nazwy, kreacji logotypu oraz w kolejnym etapie wypracowanie etykiety. Temat poszedł nam tak sprawnie, że przy okazji opracowaliśmy całościową identyfikację wizualną uwzględniając w tym Key Visual oraz materiały POS.

Bardzo ważny aspekt, którego zdecydowanie nie możemy tutaj pominąć to fakt, iż o wyborze najlepszej nazwy oraz logotypu decydować mieli konsumenci, podczas badań focusowych.
Dla nas to żadna nowość, ponieważ nasze produkty bardzo często były i są poddawane badaniom konsumenckim a my z należytą pieczołowitością zawsze analizujemy reakcje oraz opinie na temat materiałów jakie wychodzą spod naszej ręki.

Bazując na naszym doświadczeniu dogłębnie przeanalizowaliśmy naszą grupę docelową. Tworząc consumer journey map skupiliśmy się na etapach, które są kluczowe dla podjęcia decyzji zakupowej.

Ogrom doświadczenia połączony z designerskim sznytem zapewnił nam zwycięstwo podczas badań konsumenckich, co przełożyło się na dalsze działania – zaprojektowanie całościowe etykiety dla nowego brandu OHAH! wraz z renderami nowych opakowań.

Chwytliwa nazwa, łatwo dekodowalna i zapadająca w pamięć.
Minimalistyczny design oraz odpowiednio dobrana hierarchia komunikatów.
Wyważona kolorystyka, spójna kompozycja.

To nasz przepis na sukces 🙂

Dodatkowo! Wszystko umieszczone na transparentnej etykiecie, dzięki której podbijamy jakość naszego produktu. Udowadniamy, że nie mamy nic do ukrycia.
A to przekłada się na wzrost zaufania konsumenta.

Efekt.

Zapraszamy do Delikatesów Centrum i zapoznanie się osobiście z marką OHAH!
Mającej w swoim portfolio zarówno soki jak i smoothie!

Klient:
Eurocash
Usługi:
branding (nazwa, logotyp, etykieta),
wizualizacje 3D,
Key VIsual,
POSM