Cel.

Cel. Zbudowanie wyróżniającej i angażującej komunikacji dla nowego subbrandu przekąskowego BAKADELIO SNACKS.

Działania.

Bakadelio SNACKS traktujemy jak własne dziecko. Opakowania dla wszystkich SKU wyszły spod naszej ręki, dlatego stworzenie storytellingu marki również musiało należeć do nas! Bo kto wie więcej o swoich dzieciach niż rodzice?

Ogromną zaletą nowych opakowań oprócz designu jest również sama forma – poręczny doypack umożliwiający utrzymanie świeżości produktów na dłużej, dzięki specjalnej strunce. Kształt opakowania w połączeniu z pyszną przekąską – w różnych odsłonach smakowych od pistacji poprzez żurawinę, orzechy, migdały etc. – zainspirował nas do stworzenia „Zgranej paczki” w której konsumenci będą mogli poznać naszych brand hero w codziennych, życiowych sytuacjach.

Komunikacja została oparta na zabawie słowem, nawiązuje do charakterystycznych momentówi okoliczności w naszym życiu. Pokazujemy bakalie jako osoby stawiające czoła codzienności – jak każdy z nas. Lekka i żartobliwa forma powoduje, iż kreacje zapadają w pamięć i z chęcią się do nich wraca.

Efekt.

Już dziś możemy się chwalić 2 odsłonami Key Visuala głównego, kreacją launchującą 3 nowe produktyw „Zgranej paczce” oraz odsłoną dedykowaną na Back to school.

Gwarantujemy, że jak traficie na pierwszą kreację to ze zniecierpliwieniem będziecie czekać na następną 🙂 Ale spokojnie! Plan komunikacyjny mamy już zaplanowany na cały rok.

Będzie się działo!

Klient:
Eurocash
Usługi:
Koncept komunikacji
Key Visual
POSM