KLIENT: Cześć, dzień dobry czy chcielibyście wziąć udział w przetargu na nowe opakowania dla przekąsek? Pracowałam już z Wami i znam Waszą jakość.

AGENCJA: No cześć, siema! Przekąski? Hmmm. Jasne, że tak! Wchodzimy w to!

[Po pierwsze: uwielbiamy jak Klient docenia naszą pracę, po drugie: lubimy nowe wyzwania, a po trzecie: to w opakowania jesteśmy naprawdę TURBO.]

Cel.

Stworzenie nowego subbrandu dla kategorii bakalii przekąskowych w oparciu o mother brand BAKADELIO – znanego w kategorii bakalii do wypieków.

Działania.

Już na pierwszym etapie przetargu zaprezentowaliśmy dwa możliwe kierunki strategiczne dla launchu nowych produktów oraz przepracowaliśmy linie kreatywne zaprezentowane nie tylko pod kątem designu, ale również poparte merytorycznymi argumentami i benefitami wyróżniającymi nasze opakowania na tle konkurencji.

Dzięki holistycznemu podejściu zwycięstwo w przetargu należało do nas 🙂

Zakasaliśmy rękawy i zabraliśmy się do prac finalnych. Opracowaliśmy kolorystykę opakowań dla całego range’u produktów (ciiii jeszcze nie możemy zdradzić, ile SKU będziecie mieli możliwość spróbować docelowo), dopracowaliśmy logotyp podbijając przekaz, iż nowa odsłona naszych produktów to idealna przekąska. W zaproponowanym designie delikatnie nawiązaliśmy do mother brandu – wykorzystując w górnej części opakowania rysowane elementy, dzięki czemu zachowaliśmy DNA marki. Skupiliśmy się na łatwej dekodowalności i przejrzystości opakowania.

Wiemy, że czasem mniej znaczy więcej.

Efekt.

Już dziś, sami, na własne oczy możecie w Delikatesach Centrum zobaczyć nasze piękne opakowania. A my gwarantujemy Wam, że nie tylko ładnie wyglądają (skoro my maczaliśmy w tym palce – to byłoi jest oczywiste!) ale również wybornie smakują!

Smacznego!

Klient:
Eurocash
Usługi:
Design opakowań
Wizualizacje 3D