Dobre opakowanie. Co to w ogóle znaczy?

Jasne, też jesteśmy zdania, że liczy się wnętrze, ale… W przypadku opakowań pamiętajmy, że to, co na zewnątrz często decyduje o tym, czy w ogóle przetestujemy to co w środku. Często można spotkać opinię, że opakowanie to niemy sprzedawca, tymczasem prawda jest taka,

Share
Trendy konsumenckie w erze post-COVID

Wg różnych źródeł przed wybuchem pandemii COVID-19, stosunek jakości do ceny był najważniejszym czynnikiem wpływającym na podjęcie decyzji zakupowej dla ok. 70 – 80% konsumentów. To pokazuje, że Polacy byli bardziej wrażliwi na czynnik cenowy, niż konsumenci

Share
Konkurs konsumencki – z Global SM to prosta droga do wygranej!

Każdy, dla kogo rozwój czy wsparcie sprzedaży marek jest chlebem powszednim w różnych okresach roku staje przed dylematem jakie działania podjąć, aby rotacja produktu była na odpowiednim poziomie. Gro działań planuje się z reguły na etapie

Share

Zaufali nam…